Kuues ülesanne: Digiõppevara projekti partnerhinnang

Viimaseks individuaalseks ülesandeks on kirjutada blogipostitusena partnerhinnang ühe digiõppevara projekti kogumiku kohta. Õppematerjali kvaliteedi hindamiseks oleme LORI mudeli (Leacock & Nesbit, 2007) põhjal kohandanud järgmise hindamismudeli:

KriteeriumNadiKeskpäraneHeaSuurepärane
Sisu kvaliteet
Kohandumine
õppija vajadustele
Motiveerivus
Näitlikustamine
Kasutajamugavus
Ligipääsetavus
Taaskasutatavus
Ühilduvus

Ootame teilt iga kriteeriumi juures sisulist tagasisidet analüüsitud digiõppevara kogumiku kohta, mitte lihtsalt hinnangut.

Hinnatavate projektide jagamiseks tegime Google Drive’is teemade valiku tabelis kolmanda lehe “Partnerhindamine”. Et kõigile projektidele jaguks hindajaid, saab iga projekti valida kuni kolm hindajat. Palun märkige oma nimed partnerhindamise lehes soovitud projekti taha.

Pooltel projektidel on veel puudu kogumiku aadress. Palun lisage see sinna tabelisse esimesel võimalusel, et kursusekaaslased saaksid teie kogumikule tagasisidet anda.

Kasutatud allikad

Leacock, T. L., & Nesbit, J. C. (2007). A Framework for Evaluating the Quality of Multimedia Learning Resources. Educational Technology & Society, 10(2), 44–59. https://www.j-ets.net/collection/published-issues/10_2

25 mõtet “Kuues ülesanne: Digiõppevara projekti partnerhinnang” kohta

Kommenteerimine on suletud