Lubasin teha postituse kirjanduse analüüside partnerhinnangute kohta. Eelmiseks nädalaks saabus mulle 7 kirjanduse analüüsi:
- Digitaalne õppevara õuesõppeks (Ulla)
- Digitaalne õppevara erivajadustega õppijatele (Liia)
- Kirjanduse analüüs varasematest uuringutest interaktiivsete tahvlite kohta (Tuuli)
- Organisatsioonisisesed lahendused digitaalse õppevara levitamiseks (Anne)
- Digitaalne õppevara keeleõppes erivajadustega õppijatele (Riina)
- E-portfoolio olemus ja rakendamise võimalused (Kristina)
- Digitaalne õppevara mullateaduses (Katariina)
Partnerhindamise ülesanne on avatud nii neile kursuslastele, kes esitasid kirjanduse analüüsi kui ka neile, kes ei valinud kirjanduse analüüsi tegemist. Selle eesmärk on, et te õpiksite kriitilise pilguga lugema kaasõppuri poolt kirjutatud akadeemilist teksti ning selle kohta konstruktiivset tagasisidet andma. Loodetavasti aitab teiste tekstidega tutvumine teil ka oma kirjanduse analüüsi paremaks muuta.
Kopeerisin kõik mulle esitatud kirjanduse analüüsid Google Drive kausta. Palun valige omale hinnatav töö nii, et kõigi jaoks oleks keegi partnerhinnangu kirjutaja. Andke selle postituse kommentaarides teada, kelle kirjanduse analüüsi kohta te partnerhinnagu teete.
Kirjanduse analüüsi hindamiseks olen ma koostanud järgmise hindamismudeli:
Oma hinnangu vormistamiseks saate tõmmata sama hindamisvormi Wordi dokumendina: hinnang_kirjanduse_analyysile.doc
Palun märgistage kõigepealt esimesel leheküljel olevas tabelis taustavärviga see valik, mis teile iga hindamiskriteeriumi puhul hinnatava töö juures kõige sobivam tundub. Seejärel lisage teisele lehele täpsustavad kommentaarid ja soovitused kirjanduse analüüsi parandamiseks. Palun võtke täpsustavate kommentaaride ja soovituste osa tõsiselt, see on autorile oma teksti paremaks muutmiseks tunduvalt olulisem kui hindamismudelis tehtud valikud. Samuti võite lisaks hindamismudelile lisada kommentaare otse hinnatud kirjanduse analüüsi dokumenti.
Valmis partnerhinnag palun saatke töö autorile ja mulle (hans.poldoja@tlu.ee) selle nädala lõpuks (23.04). Siis jääb üliõpilastel veel aega oma kirjanduse analüüsi parandamiseks.
PS. Leppisime tunnis kokku, et 5. juuni eksami aega sihtivatel üliõpilastel on veel võimalik kirjanduse analüüsi teha. Sel juhul on kirjanduse analüüside esitamise tähtajaks 23.05. Teemadega jõuan tegeleda pärast 03.05, kui selle aasta lõpetajad on oma lõputööd esitanud. Partnerhinnanguid me mai lõpus uuesti teha ei jõua.
Anne teeb partnerhinnangu Ulla kirjanduse analüüsile.
Ulla teeb partnerhinnangu Anne kirjanduse analüüsile.
Kristina Lee annab partnerhinnangu Liiale ja Liia annab partnerhinnangu Kristina Leele
Riina annab partnerhinnangu Tuulile ja Tuuli Riinale.
Annan hinnangu Ulla analüüsile.
Tuuli P annab hinnangu Katariina kirjanduse analüüsile.
Teen partnerhinnangu Ulla kirjanduse analüüsile.